loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 6494 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (1)

دانلود رايگان آهنگ جديد تركيه اي op از تارکان
  
در زير متن  آهنگ  op   رو مشاهده ميكنيد


Bu yeni ben de kim
Aynada bakıştığım?
Bu yeni ben, ben miyim
Kendimle tanıştığım?


Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması


Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki


Her şeyim tastamam
Yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım
Bir de yanına yakıştığım


Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması


Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki


Ben o şelale saçlara
O ay, o hilal kaşlara
O süzme bal dudaklara
Öp öp öp öp doyamadım


Sütten ak o gerdana
Bir çıkar ki meydana
Gel de uyma şeytana
Bak bak bak bak duramadım





دانلود رايگان آهنگ در ادامه مطلب

دانلود رايگان آهنگ جديد تركيه اي op از تارکان
  
در زير متن  آهنگ  op   رو مشاهده ميكنيد


Bu yeni ben de kim
Aynada bakıştığım?
Bu yeni ben, ben miyim
Kendimle tanıştığım?


Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması


Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki


Her şeyim tastamam
Yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım
Bir de yanına yakıştığım


Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması


Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki


Ben o şelale saçlara
O ay, o hilal kaşlara
O süzme bal dudaklara
Öp öp öp öp doyamadım


Sütten ak o gerdana
Bir çıkar ki meydana
Gel de uyma şeytana
Bak bak bak bak duramadım

 

لینک دانلود :

دانلود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط masalmusic در تاریخ 1393/11/16 و 4:40 دقیقه ارسال شده است

خيلي وبلاگ عالي و خوبي داري لذت بردم واقعا
من هم البته يه وب دارم که متاسفانه کسي به من سر نمي زنه و تنهام www.masalmusic.rzb.ir
دوست داري بيا نيامدي هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشي


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 70,752
  • بازدید کلی : 4,287,617