loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 815 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

 آهنگ ترکيه ای جديد از  Mustafa Ceceli به نامSultanim

به همراه متن آهنگ ترکيه ای با ترجمه فارسی 

 

yeni turkiye sarkisi Mustafa Ceceli dan Sultanim   adli bedava indir bu sarkinin sarki sozu asada dir

 

Mustafa Ceceli

 

 

متن آهنگ Sultanim با ترجمه فارسی :

Can yakan gözlerini bak görmeye geldim
ببین که اومدم اون چشمای جانسوزت رو ببینم
Abuhayat sözlerinle gül olup yeşermeye geldim
اومدم تا با حرفهای زندگیت مثل گل جوانه بزنم
Ben aciz ben yarım sana tamam olmaya geldim
من عاجز و من نیمه تمام برای تمام شدن به سوی تو میام
Şeyda bülbüller gibi gül dalına konmaya geldim (x2)
مثل بلبلهای شیدایی اومدم تا پشت گلها بنشینم
Yanar içim senden öteye yer yok
دلم میسوزه چون دیگه برای غیر تو جایی نیست
Yanar sözlerim, bakamam gözlerine
حرفهام آتیش میگیره نمیتونم تو چشات نگاه کنم
Canımdan başka servetim yokken, canımdan geçmeye geldim (x2)
با اینکه به غیر از وجودم ثروتی ندارم اومدم تا جانم رو فدا کنم
Kabul et ne olur ey sultanım, aşkınla yanmaya geldim
چی میشه قبول کنی سلطان من، اومدم تا با عشقت بسوزم
Dağ taş toprak iken umman olmaya geldim
وقتی که کوه و سنگ و خاکم اومدم تا دریای عمان بشم
Aşksız biçareyken, kendimi bulmaya geldim (x2)
در حالیکه بی عشق و بیچاره بودم اومدم تا خودم رو پیدا کنم
Yalana meyil ederken gerçeği görmeye geldim
در حالیکه میل به دروغ دارم ولی اومدم تا واقعیت ها رو ببینم
Yaşayan bir ölüyken gönlünde doğmaya geldim
مثل مرده ی متحرکم ولی اومدم تا از ته دل به دنیا بیام
Yanar içim senden öteye yer yok
دلم میسوزه چون دیگه برای غیر تو جایی نیست
Yanar sözlerim bakamam gözlerine
حرفهام آتیش میگیره نمیتونم تو چشات نگاه کنم

 

دانلود آهنگ ترکیه ای Sultanim در ادامه مطلب

 

Mustafa Ceceli

 

 

خواننده :Mustafa Ceceli

آهنگ :Sultanim 

آلبوم :---

سال :2016

لینک دانلود :Download

حجم :6.15MB

مدت :4:28

منبع : turkses

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,366
  • بازدید ماه : 1,366
  • بازدید سال : 71,921
  • بازدید کلی : 4,288,786