loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 678 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

آهنگ ترکيه ای قدیمی ازTarkan(تارکان) به نام Kuzu Kuzu به همراه متن آهنگ ترکيه ای

 

yeni turkiye sarkisi Tarkan dan Kuzu Kuzu adli bedava indir bu sarkinin sarki sozu asada dir

متن آهنگ :

Bak! Kırıldı kolum kanadım
Olmadı, tutunamadım
Zor! Yokluğun çok zor
Alışamadım

Vur, vur bu akılsız başı
Duvarlara
Taşlara vur sevabına
Sonra affet, gel bas bağrına
Süzüldüm, eridim
Sensiz olamadım

İşte kuzu kuzu geldim
Dilediğince kapandım dizlerine
Bu kez gururumu ateşe verdim
Yaktım da geldim

İster at, ister öp beni
Ama önce dinle bak gözlerime
İnan, bu defa
Anladım durumu (bil), tövbeler ettim

Ooofff ooofff
Acı biberler sür dilime dudaklarıma
İşte kuzu kuzu geldim
Dilediğince kapandım dizlerine
Bu kez gururumu ateşe verdim
Yaktım da geldim

İster at, ister öp beni
Ama önce dinle bak gözlerime
İnan, bu defa
Anladım durumu, tövbeler ettim

 

 

 

خواننده :Tarkan

آهنگ :Kuzu Kuzu

لینک دانلود :Download

حجم :5.26MB

منبع : turkses

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,424
  • بازدید ماه : 1,424
  • بازدید سال : 71,979
  • بازدید کلی : 4,288,844