loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 1208 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

آهنگ ترکيه ای قدیمی از sezen aksu به نام Unuttun mu beni به همراه متن آهنگ ترکيه ای

yeni turkiye sarkisi sezen aksu dan Unuttun mu beni adli bedava indir bu sarkinin sarki sozu

asada dir

 

متن آهنگ :

Unuttun mu beni, her şeyimi
Sildin mi bütün izlerimi
Hüç düşmedim mi aklına
Hiç çalmadı mı o şarkı?
O sahil, o ev, o ada
O kırlangıç da küs mü bana
Sanırdım ki aşklar ancak filmlerde böyle
Ben hâlâ dolaşıyorum avare
Hani görsen, enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım, gitti !
Ey aşk neredesin şimdi
Sen de mi terk ettin beni
Ne hata ettiysem, affet
Büyüklük sende kalsın, e mi
Sen de olmazsan eğer, batar artık bu gemi
Unuttun mu beni, her şeyimi
Sildin mi bütün izlerimi

 

 

 

خواننده :sezen aksu

آهنگ :Unuttun mu beni

لینک دانلود :Download

حجم :4.61MB

منبع : turkses

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,318
  • بازدید ماه : 1,318
  • بازدید سال : 71,873
  • بازدید کلی : 4,288,738