loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 902 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

آهنگ ترکيه ای جديد از احمد کایا( ahmet kaya ) به نام dostum dostum به همراه متن آهنگ ترکيه ای
yeni turkiye sarkisi ahmet kaya dan dostum dostum adli bedava indir bu sarkinin sarki sozu asada dir

متن آهنگ :

Öyle bir yerdeyim ki, ne karanfil ne kurbağa
Öyle bir yerdeyim ki, öyle bir yerdeyim ki

Bir yanım mavi yosun, dalgalanır sularda
Bir yanım mavi yosun, dalgalanır sularda

Dostum dostum güzel dostum
Bu ne beter çizgidir bu
Bu ne çıldırtan denge
Yaprak döker bir yanımız
Bir yanımız bahar bahçe

Öyle bir yerdeyim ki, bir yanım çığlık çığlıkğa
Öyle bir yerdeyim ki, öyle bir yerdeyim ki

Anam gider Allah Allah, kızım düşmüş sokağa
Anam gider Allah Allah, dölüm düşmüş sokağa

Dostum dostum güzel dostum
Bu ne beter çizgidir bu
Bu ne çıldırtan denge
Yaprak döker bir yanımız
Bir yanımız bahar bahçe.

خواننده : ahmet kaya
آهنگ : dostum dostum
آلبوم : Resitaller
سال :
لینک دانلود :Download
حجم : 4.34MB
مدت :
منبع : turkses
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,372
  • بازدید ماه : 1,372
  • بازدید سال : 71,927
  • بازدید کلی : 4,288,792