loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 1688 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

آهنگ ترکيه ای جديد از buray به نام sen sevda misin به همراه متن آهنگ ترکيه ای

yeni turkiye sarkisi buray dan sen sevda misin adli bedava indir bu sarkinin sarki sozu asada dir

متن آهنگ ترکیه ای :

Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,

Ben hala bekleyenim olsun

Ateş yok sıcaklık yok ellerinde

Ben yanarım aşkın sağolsun

Sen kapımı çalan sızım gir içeri

Her zaman başımın üstünde senin yerin

Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan

Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin

Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan

Püsküllü Belam Olup, Derde Salan

Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,

Benim İçimde Ukte Kalan…

Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan

Püsküllü Belam Olup, Derde Salan

Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,

Benim İçimde Ukte Kalan…

Sen kapımı çalan sızım gir içeri

Her zaman başımın üstünde senin yerin

Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan

Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin

Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan

Püsküllü Belam Olup, Derde Salan

Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,

Benim İçimde Ukte Kalan…

Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan

Püsküllü Belam Olup, Derde Salan

Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,

Benim İçimde Ukte Kalan… 

 

دانلود آهنگ ترکیه ای در ادامه مطلب

 

خواننده : buray

آهنگ :sen sevda misin

آلبوم :

سال :2015

لینک دانلود :Download 

حجم  : 2.41MB

منبع : turkses

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,500
  • بازدید ماه : 1,500
  • بازدید سال : 72,055
  • بازدید کلی : 4,288,920