loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 2475 شنبه 04 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

آهنگ ترکيه ای جديد از ابرو گونش به نام Seni İstiyorum به همراه متن آهنگ ترکيه ای

yeni turkiye sarkisi  dan Seni İstiyorum adli bedava indir bu sarkinin sarki sozu asada dir

متن آهنگ :

Dün bütün gece 

Seni düşündüm yanarak 

Bir an geldiğin ki 

Zannenttim kalbim duracak 

Ellerim tutuştu 

Hasretini okşa yara 


Nasıl istedim 

İstedim deliler gibi 

Sayıkladım hep 

Sıcak sıcak nefesini 

Gel ne olursun 

Gel son defa 

Sev beni 


Gel sarıl bana 

Sarıl seni istiyorum 

Gel neden bilmem 

Özlüyorüm ellerini 

Ve yok 

Yalan değil 

Artık inkar etmiyorum 

Yeter 

Hatta belki seviyorum 

İstiyorsan eğer 


Bu gece gel yarın 

İstersen yine git 

Hatta unut ne varsa 

Verdiğim al 

Götür öyle git 

Eve kokun siner 

Duvarlara sessin 

Hatta unut 

Sen dün geceler 

 

Deydin kimle sevmiştin(x2)


خواننده : ابرو گونش

آهنگ : Seni İstiyorum

آلبوم :

سال :2013

لینک دانلود :Download 

حجم  : 5.80MB

منبع : turkses

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 4,594
  • گوگل امروز : 26
  • گوگل دیروز : 52
  • بازدید هفته : 5,825
  • بازدید ماه : 5,321
  • بازدید سال : 45,444
  • بازدید کلی : 4,262,309