loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 730 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ ترکیه ای قدیمی از اسماعیل یکا به نام Doğum Günün Haram Olsun

به همراه متن آهنگ Doğum Günün Haram Olsun :

Bugün senin doğum günün mü değil mi 

Tüm sevdiklerin de yanında mutlu musun 

O sahte dostlarınla yeni sevgilinle el ele göz göze 

Bir zamanlar benim de gözlerim içine bakarak 

Seni seviyorum demiştin 

Bir zamanlar benimle de aynı şeyleri paylaşıp 

Benden vazgeçemiyeceğini söylemiştin 

Bırakır mı seven nedensiz sevdiğini 

Kaybeder mi özleyen bilerek hasretini 

Bende kandırmışım ya kendimi 

Bir anda telefon başında bıraktın beni 

 

Doğum Günün Haram Olsun Şarkı Sözleri 

 

Verdiğin acılar unutulmadı 

Katlanan yüreğim dayanmadı 

Kahr oldum inan bitimişim 

Bunu sen istedin 

 

Bugün senin doğum günün 

Gözlerinde yok hiç hüzün 

Sana mutluluklar dilerim sanma 

 

Doğum günün haram olsun 

Göz yaşların zehir olsun 

Her günün işkenceyle dertlerle dolsun 

Bu sözlerim yanlız sana bırakıpta ağlatana 

Hayat seni yerlerden yerlere vursun 

 

nakarat x3 

 

Şiir 

 

Hayatım mutsuz gözlerim uykusuz 

Bedenim ruhsuz kaldı 

Yüreğime koyduğun acıların besledim içimde ayrı ayrı 

Bugün bugün benim ölüm günüm ben bu acılar için mi yaratıldım be gülüm 

Duygularına inandım meğer hepsi sahte bir de kendine iyi bak diyorsun 

Ya vuran vurdu zaten be kahpe ne olduysa seni sevdim de oldu beni bıraktın öyle bir başıma 

Bende seni günahlarınla baş başa bıraktım bir daha bir daha çıkma karşıma

 

خواننده : اسماعیل یکا

آهنگ : Doğum Günün Haram Olsun

آلبوم :

سال :2013

لینک دانلود :Download 

حجم  : 10.63MB

منبع : turkses

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,445
  • بازدید ماه : 1,445
  • بازدید سال : 72,000
  • بازدید کلی : 4,288,865