loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 2220 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

دانلود موزیک ویدیو جدید ار مورات بوز ( Murat Boz ) به نام Iyi ki Dogdun

خواننده : مورات بوز

آهنگ : Iyi ki Dogdun

آلبوم :

سال :2016

لینک دانلود :Download 

حجم  : 16.76

منبع : turkses

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Saeed s در تاریخ 1395/06/03 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید
سایتتون محشرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
20از 20
اگه زحمت نباشه ترجمه متن آهنگهای خوانندگان معروف ترکیه ای رو بذارید تا لذت بیشتری ببریم
یاشاسین
من آذری زبان هستم و با اصطلا حات ترکی آشنایی دارم ولی به طور کامل نمیتونم ترجمه روانی داشته باشم و نمیتونم ترجمه خوبی داشته باشم و نمیچسبه آهنگ
تو رو خدا اگه بلدید ترجمش کنید آهنگهای ترکیه ای رو
او آهنگها رو که بهتون پیشنهاد میشه رو خواهشا ترجمه کنید که وقت شما هم گرفته نشه
مثلا چند تا آهنگ پیشنهاد میکنم که ترجمه کنید تا من حالشو ببرم
تو رو خدا
آهنگ Elif - Esim Benzerim Yok رو تو رو خدا ترجمه کنید که من هلاکشم
ریتمش عالیه
آهنگ Murat Boz - Iyi Ki Dogdun
آهنگGulsen---Emrin-Olur
آهنگIrem-Derici---Dantel-
آهنگEbru-Polat---Olanlar-Oldu
آهنگEce-Seckin---Adeyyo
آهنگ آمان آمان Ece-Seckin
آهنگ Demet-Akalin---Deliyim
آهنگ Mustafa-Ceceli---Emri-Olur
آهنگ Murat Boz - Adini Bilen Yazsin
منتظر ترجمه آهنگهای بالا بمونم یا نه ؟؟؟؟؟؟
منتظر جوابتون هستم
چوک عالی دی بو سایت
پاسخ : سلام دوست عزیز آقا سعید
آهنگ هایی رو که فرمودین به مرور زمان ترجمه می کنیم .
فعلا در گیر فول آلبوم های سایت هستیم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,507
  • بازدید ماه : 1,507
  • بازدید سال : 72,062
  • بازدید کلی : 4,288,927