loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 771 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو ترکیه ای زیبا از بنگو(Bengu) به نام Ikinci Hal

خواننده :Bengu

آهنگ :Ikinci Hal

سال : 2016

لینک دانلود : Download

حجم  : 28.64MB

منبع : turkses


متن آهنگ ترکیه ای :
Bir masalın sonuydu bazen gün 
Ya da yepyeni bir masaldı 
Gerçek canımı acıttı çoğu zaman 
Ama en büyük yangın yalandı 
Ben yine de ikinci bir halden 
Hiç korkmadan tek cephede savaşıyorum 
İnsanım ben de nihayetinde 
Kaybım kendim olsa da alışıyorum 
Ne kadar büyüsem de 
Birazım çocuk hala 
Kışın ortası dünya 
Yüreğim sıcak hala 
Taşıyor ruhum hiç korkmadan 
Tanımıyor engel 
Sırf bu yüzden 
Kapılarım aşka açık hala 
Ne kadar büyüsem de 
Birazım çocuk hala 
Kışın ortası dünya 
Yüreğim sıcak hala 
Taşıyor ruhum hiç korkmadan 
Tanımıyor engel 
Sırf bu yüzden 
Kapılarım aşka açık hala
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,502
  • بازدید ماه : 1,502
  • بازدید سال : 72,057
  • بازدید کلی : 4,288,922