loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 3029 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ ترکيه ای جديد از sila به نام Yan Benimleبه همراه متن آهنگ ترکيه ای

خواننده :sila

آهنگ :Yan Benimle

آلبوم : Murekkep

سال : 2016

لینک دانلود : Download

حجم  : 4.48MB

رمز: turkses.ir

منبع : turkses


متن آهنگ ترکیه ای 

Yalan sevinçle oyalandım

Aklın tuzağında dolandım

Kusuruma bakma zil zurna geldim

Sabahın beşi kapına dayandım

 

Erbabım aşk madem

Madem yasaklar namahrem

Kafeste sözler susuyor şimdilik

Uçurur zaman hele dur bakalım

 

Sırtımda uzun hırka gibi gece

Yarenlik etmez kaytarır hece

Hatıra oturmuş kalkmaz halden anlamaz

Derya deniz düşünce

 

Gezdim seni sokak sokak

Valla yok hesap kitap

İçimde avaz avaz yan yan yan benimle

Uzun yola gider gibi

Bakma öyle yüzüme

Aman can cazım etme

 

Gezdim seni sokak sokak

Valla yok hesap kitap

İçimde avaz avaz yan yan yan benimle

Uzun yola gider gibi

Bakma öyle yüzüme

Aman can cazım etme

 

Sırtımda uzun hırka gibi gece

Yarenlik etmez kaytarır hece

Hatıra oturmuş kalkmaz halden anlamaz

Derya deniz düşünce

 

Gezdim seni sokak sokak

Valla yok hesap kitap

İçimde avaz avaz yan yan yan benimle

Uzun yola gider gibi

Bakma öyle yüzüme

Aman can cazım etme

 

Gezdim seni sokak sokak

Valla yok hesap kitap

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,491
  • بازدید ماه : 1,491
  • بازدید سال : 72,046
  • بازدید کلی : 4,288,911