loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 1286 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو ترکیه ای جدید از Ozan به نام Sonmuyor Atesimiz

Download Turkish Video Songs Ozan-Sonmuyor Atesimiz

جدید ترین آهنگ ترکیه ای و فول آلبوم ترکیه ای و کلیپ ترکیه ای و متن آهنگ ترکیه ای 

برای دانلود موزیک ویدیو ترکیه ای به ادامه مطلب مراجعه کنید 

خواننده :Ozan

آهنگ : Sonmuyor Atesimiz

آلبوم :sekerim Benim

سال : 2016

لینک دانلود : Download

حجم  : 33.20MB

رمز: turkses.ir

منبع : turkses


متن آهنگ ترکیه ای ;
Ya kendini bırak bana
Ya da beni bana bırak da yaşayayım
Bu nasıl ayrılık bir daha gelme, gelme de alışayım
Ben senin yalnız kalışlarında tek adresin olamam
Ya benim ol her şeyinle ya da unut her şeyimle
Yıllardır denedik olmadı
Suç biraz sende biraz da bende
Ama uzatmayalım artık sakın bir daha gelme
Sönmüyor ateşimiz
Ama alev alev de yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberken de olmuyor
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor
Sönmüyor ateşimiz
Ama alev alev de yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberken de olmuyor
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor
Ya kendini bırak bana www.sendeyim.com 
Ya da beni bana bırak da yaşayayım
Bu nasıl ayrılık bir daha gelme, gelme de alışayım
Ben senin yalnız kalışlarında tek adresin olamam
Ya benim ol her şeyinle ya da unut her şeyimle
Yıllardır denedik www.sendeyim.com olmadı
Suç biraz sende biraz da bende
Ama uzatmayalım artık sakın bir daha gelme
Sönmüyor ateşimiz
Ama alev alev de yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberken de olmuyor
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor
Sönmüyor ateşimiz
Ama alev alev de yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberken de olmuyor
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Hiç bir kalem kaderi…
Sönmüyor ateşimiz
Ama alev alev de yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberken de olmuyor
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor
Sönmüyor ateşimiz www.sendeyim.com
Ama alev alev de yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberken de olmuyor
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor
Ama alev alev de yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberken de olmuyor
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,489
  • بازدید ماه : 1,489
  • بازدید سال : 72,044
  • بازدید کلی : 4,288,909