loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 1299 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (1)

دانلود مستقيم و رايگان آهنگ جديد و غمگین تركيه اي nerdesin از اسماعیل یا کا ( ismail yk )

  در زير متن کامل  آهنگ  nerdesin   رو مشاهده ميكنيد :

yürüdügün yollarda yürüyeyim

yalvaririm birak ben geleyim

canimi iste feda edeyim

yürüdügün yollarda yürüyeyim

olmaz sensiz olmaz

asla can dayanmaz

olmaz sensiz olmaz

asla can dayanmaz

yürüdügün yollarda yürüyeyim

nerdesin beni unutsun demissin

nerdesin bunu sen diyemezsin

nerdesin seni unutmak kolay mi

beni bagirtmak kolay mi

söyle nerdesin

yürüdügüm yollar bitmiyor

anlatamam kalbim cok aciyor

senin icin bir can ölüyor

söylesen ah nerdesin

nerdesin beni unutsun demissin

nerdesin bunu sen diyemezsin

nerdesin seni unutmak kolay mi

beni bagirtmak kolay mi

söyle nerdesin

BiR DAHA BENi ARAMA SORMA UNUT GiTSiN HERSEY BURADA BiTSiN DiYE YAZMISSIN SONRA HERSEYiNi ALIP KAYBOLMUSSUN AMA, AMA BiR SEY UNUTMUSSUN UNUTTUGUN SENi DUVARLARA YAZMIS UNUTTUGUN SENi KENDiNE YAZMIS UNUTTUGUN SiMDi SORUYOR SANA SENi UNUTMAK KOLAY MI BENi BÖYLE BAGIRTMAK KOLAY MI AMA SUNU HiC UNUTMA PESiNDEYiM ASLA BIRAKMAM ASLAAAAAAAAAAAA

nerdesin beni unutsun demissin

nerdesin bunu sen diyemezsin

nerdesin seni unutmak kolay mi

beni bagirtmak kolay mi

söyle nerdesin

دانلود مستقيم و رايگان آهنگ جديد و غمگین تركيه اي  nerdesin از اسماعیل یا کا ( ismail yk )

  

در زير متن کامل  آهنگ  nerdesin   رو مشاهده ميكنيد :

yürüdügün yollarda yürüyeyim

yalvaririm birak ben geleyim

canimi iste feda edeyim

yürüdügün yollarda yürüyeyim

olmaz sensiz olmaz

asla can dayanmaz

olmaz sensiz olmaz

asla can dayanmaz

yürüdügün yollarda yürüyeyim

nerdesin beni unutsun demissin

nerdesin bunu sen diyemezsin

nerdesin seni unutmak kolay mi

beni bagirtmak kolay mi

söyle nerdesin

yürüdügüm yollar bitmiyor

anlatamam kalbim cok aciyor

senin icin bir can ölüyor

söylesen ah nerdesin

nerdesin beni unutsun demissin

nerdesin bunu sen diyemezsin

nerdesin seni unutmak kolay mi

beni bagirtmak kolay mi

söyle nerdesin

BiR DAHA BENi ARAMA SORMA UNUT GiTSiN HERSEY BURADA BiTSiN DiYE YAZMISSIN SONRA HERSEYiNi ALIP KAYBOLMUSSUN AMA, AMA BiR SEY UNUTMUSSUN UNUTTUGUN SENi DUVARLARA YAZMIS UNUTTUGUN SENi KENDiNE YAZMIS UNUTTUGUN SiMDi SORUYOR SANA SENi UNUTMAK KOLAY MI BENi BÖYLE BAGIRTMAK KOLAY MI AMA SUNU HiC UNUTMA PESiNDEYiM ASLA BIRAKMAM ASLAAAAAAAAAAAA

nerdesin beni unutsun demissin

nerdesin bunu sen diyemezsin

nerdesin seni unutmak kolay mi

beni bagirtmak kolay mi

söyle nerdesin

 

 

 

لینک دانلود : indir

 

حجم : 5.69 MB

 

رمز : turkses.ir

 

منبع : سایت تورک سس

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1396/04/30 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

سلام وتشکر
من این آهنگ قشنگ نردسین رو چندن سال قبل از یک خواننده دیگه ای که زن بود گوش میدادم اما هر چی گشتم ب جز از یکا رو نتونستم پیدا کنم میتونم خواهش کنم اگر اونی ک میگم رو دارید برای ایمیلم بفرستین ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,425
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 71,980
  • بازدید کلی : 4,288,845