loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 1132 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

 دانلود مستقيم و رايگان آهنگ قدیمی تركيه اي ozluyorum ben از  اسماعیل یا کا  

در زير متن کامل  آهنگ    ozluyorum ben   رو مشاهده ميكنيد :

İsmail YK Özlüyorum Ben Seni Şarkı Sözleri

Hasretim Gül Yüzüne

Senin Hasret Tenine

Susadım Ben Susadım

Mavi Deniz Gözüne

Susadım Ben Susadım

Mavi Deniz Gözüne

Biliyorsun Kopamam

Söküp Seni Atamam

Kapı Kapı Dolanırım

Kölen Olurum İnan

Özlüyorum Ben Seni

İstiyorum Ben Seni

Sevgilim Dön Sevgilim

Seviyorum Ben Seni

Adım Adım Yol Gibi

Topraktaki Toz Gibi

Doyamadım İçmeye

Yudum Yudum Su Gibi

Doyamadım İçmeye

Yudum Yudum Su Gibi

Biliyorsun Kopamam

Söküp Seni Atamam

Kapı Kapı Dolanırım

Kölen Olurum İnan

Özlüyorum Ben Seni

İstiyorum Ben Seni

Sevgilim Dön Sevgilim

Seviyorum Ben Seni

Şiir

Toprağın Suyu Özlediği Gibi

Güneşin Sabahı Beklediği Gibi

Bende Seni Bekliyorum

Gözlerimin İçine Yaş Diye Koydum Seni

Damla Damla Akışını Özlüyorum

Sana Olan Aşkım

Nefes Almak Demektir

Sana Olan Aşkım

Seni Kaybedersem Ölümüm Demektir

İşte Bu Yüzden Seni Özlemeyi Bile Özlüyorum

Ve Herşeyim Var

Seni Çok Ama Çook Seviyorum

Özlüyorum Ben Seni

İstiyorum Ben Seni

Sevgilim Dön Sevgilim

Seviyorum Ben Seni

(ismail yk) از اسماعیل یا کا ozluyorum ben    دانلود مستقيم و رايگان آهنگ قدیمی تركيه اي

  

در زير متن کامل  آهنگ    ozluyorum ben   رو مشاهده ميكنيد :

İsmail YK Özlüyorum Ben Seni Şarkı Sözleri

Hasretim Gül Yüzüne

Senin Hasret Tenine

Susadım Ben Susadım

Mavi Deniz Gözüne

Susadım Ben Susadım

Mavi Deniz Gözüne

Biliyorsun Kopamam

Söküp Seni Atamam

Kapı Kapı Dolanırım

Kölen Olurum İnan

Özlüyorum Ben Seni

İstiyorum Ben Seni

Sevgilim Dön Sevgilim

Seviyorum Ben Seni

Adım Adım Yol Gibi

Topraktaki Toz Gibi

Doyamadım İçmeye

Yudum Yudum Su Gibi

Doyamadım İçmeye

Yudum Yudum Su Gibi

Biliyorsun Kopamam

Söküp Seni Atamam

Kapı Kapı Dolanırım

Kölen Olurum İnan

Özlüyorum Ben Seni

İstiyorum Ben Seni

Sevgilim Dön Sevgilim

Seviyorum Ben Seni

Şiir

Toprağın Suyu Özlediği Gibi

Güneşin Sabahı Beklediği Gibi

Bende Seni Bekliyorum

Gözlerimin İçine Yaş Diye Koydum Seni

Damla Damla Akışını Özlüyorum

Sana Olan Aşkım

Nefes Almak Demektir

Sana Olan Aşkım

Seni Kaybedersem Ölümüm Demektir

İşte Bu Yüzden Seni Özlemeyi Bile Özlüyorum

Ve Herşeyim Var

Seni Çok Ama Çook Seviyorum

Özlüyorum Ben Seni

İstiyorum Ben Seni

Sevgilim Dön Sevgilim

Seviyorum Ben Seni

 

 

لینک دانلود : indir

 

حجم : 4.30 MB

 

رمز : turkses.ir

 

منبع : سایت تورک سس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,524
  • بازدید ماه : 1,524
  • بازدید سال : 72,079
  • بازدید کلی : 4,288,944