loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 5005 جمعه 12 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ ترکيه ای جديد از هانده ینر به نام deli bile به همراه متن آهنگ ترکيه ای

Download Turkish Music hande yener-deli bile

جدید ترین آهنگ ترکیه ای و فول آلبوم ترکیه ای و کلیپ ترکیه ای و متن آهنگ ترکیه ای 

برای دانلود آهنگ ترکی به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

خواننده : hande yener (هانده ینر)

آهنگ : deli bile

آلبوم :

سال : 2016

لینک دانلود : Download

حجم  : 9.1MB

کیفیت : 320

منبع : turkses


متن آهنگ ترکیه ای :
Anlamam dinlemem
Ben değişmem sen değiş
Başka laf bilmedim
Böyle gitmezki bu iş
Belli ki sondayız
Tarih olmak çok yakın
Tek yöne bir bilet
Alda git dönme sakın
sarkisisozlerisozu.com
Sen anca hep kalp kırarsın
Aşk senin neyine
Bu şarkıyı sana tuttum
Aç sesi dinle
Deli bile deli bile deli bile biliyor
Senden daha iyi karar ver
Deli bile deli bile deli bile
Ara sıra laf anlar
Beni bile beni bile beni bile
Değil asla sen daha kendini avuttun
Beni bile beni bile beni bile
Aşktan soğuttun
sarkisisozlerisozu.com
Deli bile deli bile deli bile biliyor
Senden daha iyi karar ver
Deli bile deli bile deli bile
Ara sıra laf anlar
Beni bile beni bile beni bile
Değil asla sen daha kendini avuttun
Beni bile beni bile beni bile
Aşktan soğuttun
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,259
  • بازدید ماه : 1,259
  • بازدید سال : 71,814
  • بازدید کلی : 4,288,679