loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 3082 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو ترکیه ای جدید از دمت آکالین به نام Hayalet

Download Turkish Video Songs Demet Akalin-Hayalet

جدید ترین آهنگ ترکیه ای و فول آلبوم ترکیه ای و کلیپ ترکیه ای و متن آهنگ ترکیه ای 

برای دانلود موزیک ویدیو ترکیه ای به ادامه مطلب مراجعه کنید 

خواننده : Demet Akalin

آهنگ : Hayalet

آلبوم : Rakipsiz

سال : 2016

لینک دانلود : Download

حجم  : 33.35MB

کیفیت : 480p

منبع : turkses


متن آهنگ ترکیه ای :
Hep! Bir yanı kırık 
Bakma hep bir yanık 
Canım ciğerim 
Ama gösteremem 
Sustum ah ölümüne 
En büyük cevap anlayana 
İzahat veremem 
Gördüm, aydım, doydum ben 
Senden farkım rütbemden 
Ooof... 
Yıkılmayı, kalkmayı toydum ezberledim 
İsyan da ettim 
Ne gelmişi kaldı, ne geçmişi kaderimin 
Bir sen değil aşktan 
Muaf tutamaz beni gelse felaketim 
İyi bak son kez 
Ben sana bundan sonra hayaletim 
Ooof... x4 
Hep! Bir yanı kırık 
Bakma hep bir yanık 
Canım ciğerim 
Ama gösteremem
Sustum ah ölümüne 
En büyük cevap anlayana 
İzahat veremem 
Gördüm, aydım, doydum ben 
Senden farkım rütbemden 
Ooof... 
Yıkılmayı, kalkmayı toydum ezberledim 
İsyan da ettim 
Ne gelmişi kaldı, ne geçmişi kaderimin 
Bir sen değil aşktan 
Muaf tutamaz beni gelse felaketim 
İyi bak son kez 
Ben sana bundan sonra hayaletim 
Ooof... x4 
Yıkılmayı, kalkmayı toydum ezberledim 
İsyan da ettim 
Ne gelmişi kaldı, ne geçmişi kaderimin 
Bir sen değil aşktan 
Muaf tutamaz beni gelse felaketim 
İyi bak son kez 
Ben sana bundan sonra hayaletim
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,478
  • بازدید ماه : 1,478
  • بازدید سال : 72,033
  • بازدید کلی : 4,288,898