loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 3322 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ ترکيه ای جديد از model به نام pembe mezarlik به همراه متن آهنگ ترکيه ای

Download Turkish Music model-pembe mezarlik

جدید ترین آهنگ ترکیه ای و فول آلبوم ترکیه ای و کلیپ ترکیه ای و متن آهنگ ترکیه ای 

برای دانلود آهنگ ترکی به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

خواننده : model

آهنگ : pembe mezarlik

آلبوم : Diger Masallar

سال : 2017

لینک دانلود : Download

حجم  : 3.88MB

کیفیت : 128

منبع : turkses


متن آهنگ ترکیه ای :
Tenin sinmiş yastığıma 
Dün gece terk etmeden önce 
İçimde bıraktığın acıyla 
Kokunla uyudum bu gece 
Pembe bir mezarlık gördüm rüyamda 
Aşık cesetler şekerden tabutta 
Gezinirken ciğerim doldu bir anda 
Çürük çilek kokusuyla 
Kalbi atan ölü bedenlerdi hepsi 
Hepsinin başında birer ölüm perisi 
Soluk birer pembe gül kokluyorlar
Karanlıkta 
Affet bu gece ölmek istedim 
Pembe bir mezarlık olmak istedim 
Karanlığı elimle bölmek istedim 
Seni çok özledim 
Çok istedim bu gece kendimi asmak 
Ellerimle kendi mezarımı kazmak 
Elimden gelen oturup evimde 
Sana şarkılar yazmak 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,322
  • بازدید ماه : 1,322
  • بازدید سال : 71,877
  • بازدید کلی : 4,288,742