loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 1363 پنجشنبه 12 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان ویدیو موزیک ترکی استانبولی جدید از Ajda Pekkan به نام Yakarim Canini

به همراه متن آهنگ Yakarim Canin

 

Bu aşk yaktı canımı 

Hiç mi düşünmedin giderken yarını x2 

 

Sen yine benim aşkım olmayacaksan 

Yaktığın kadar yakarım canını 

 

Yakarım canını x2 

 

Sen sonunda beni gelip alacaksın 

O gün aşk deliliktir anlayacaksın 

 

Aşk bu oyun değil anlayacaksın 

Ağlayacaksın arayacaksın x2 

 

Anlatacaksın 

Aşkı bana x2 

 

Bu aşk sarmaşık gibi 

Sarmış hem fikrimi, hem ciğerimi 

 

Sen yine benim aşkım olmayacaksan 

Yaktığın kadar yakarım canını 

 

Yakarım canını x2 

 

Sen sonunda beni gelip alacaksın 

O gün aşk deliliktir anlayacaksın 

 

Aşk bu oyun değil anlayacaksın 

Ağlayacaksın, arayacaksın x2 

 

Anlatacaksın 

Aşkı bana

لينک دانلودموزیک ویدیو  :            

Download

 

حجم  :  36.28MB

 

منبع : سايت تورک سس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,420
  • بازدید ماه : 1,420
  • بازدید سال : 71,975
  • بازدید کلی : 4,288,840