loading...
دانلود موزیک ویدیو آلبوم و آهنگ جدید ترکیه ای
admin بازدید : 783 دوشنبه 09 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود رايگان ويديو موزيک ترکي استانبولي جديد ازGokhan Ozen به نام Mis

به همراه متن آهنگ Mis

 

Yakmışım bu aralar 

Senle tüm gemileri 

Kaçmışım uzağına 

İki ileri bir geri 

Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz 

Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz 

Bir bilet aldım oh mis 

Sezonu açtım oh mis 

Denize karşı şöyle 

Bir nefes aldım oh mis 

Ben kendime emanet 

Aydınlandım nihayet 

Oralar da nasıl bilmem 

Buralar da ohh hava mis 

Mis mis mis mis mis 

Yakmışım bu aralar 

Senle tüm gemileri 

Çıkmışım bu ilişkiden 

İki ileri bir geri 

Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz 

Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz 

Bir bilet aldım oh mis 

Sezonu açtım oh mis 

Denize karşı şöyle 

Bir nefes aldım oh mis 

Ben kendime emanet 

Aydınlandım nihayet 

Oralar da nasıl bilmem 

Buralar da ohh hava mis 

Mis mis mis mis mis

لينک دانلود : indir

 

حجم آهنگ :  

 

منبع : سايت تورک سس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود موزيك ویدیو تركیه ای و آهنگ ترکیه ای جدید و ترکیه ای قدیمی و متن آهنگ ترکیه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 687
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 2114
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 422
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,399
  • بازدید ماه : 1,399
  • بازدید سال : 71,954
  • بازدید کلی : 4,288,819